Kako povećati budžete za oglašavanje?

Kako se optimizuje medija budžet!

Večiti problem (mada postoji od kada se internet marketing pojavljuje u medija planovima – znači par godina) je objasniti šta klijent (direktni) dobija i kako povećati budžet za oglašavanje.

Slika sa leve strane to jednostavno ilustruje. McDonald’s je odlučio da ulaže i u online oglašavanje.

Budžet za emitovanje na radiju i televiziji je smanjen za 20%.

Deo ušteđenog novca je investiran (13.6%) u online dok je ostatak jednostavno ušteđen (6.4%).

Rezultat je porast od 5% u vidljivosti poruke koju je McDonald’s slao.

Preporuka klijentima da smanje svoje TV budžete (anatema) i usmere ih na online (svetogrđe) je ravna komercijalnom samoubistvu.

Jedini put (bez ulaska velikih oglašivača) su mala i srednja preduzeća koja imaju fokusiran i marketing spreman da pametno rizikuje.

Kompletnu prezentaciju o uticaju online oglašavanja i pogrešnoj percepciji “klasičnih” agencija prema klijentima kada se komunicira online možete pogledati ispod.

Tags: , , , , , ,

Stvara sa prijateljima i sjajnim ljudima novu marketing priču na Internetu u Srbiji i svetu. Bavi se mnogim stvarima i trudi da podeli sa ljudima oko sebe znanje i iskustvo. Jer neko mora da preuzme vatru (ili štafetu :) ). Google profil Više informacija emailom - Ivan Rečević

Leave a Reply