Tajne tehnike digitalnih majstora

Suši meni za ljubitelje

Sledeći tekst smatrajte uvidom iza zavese. Nema potrebe suditi i iščuđavati se. Bitno je naučiti i biti spreman na čudne situacije.

Svi pravi profesionalci, samostalni ili deo agencije, prate digitalne trendove, super kul tehnologije, sisteme distribucije digitalnih sadržaja, RSS izvore, Fejsbuk aplikacije, čuda virtuelne nadogradnje stvarnosti (augmented reality), crne i bele tehnike SEO optimizacije, kreiranje mikro i makro web sajtova, lending stranice koje isporučuju lidove, svakakve novotarije, klipinge, sisteme praćenja i izveštavanja…

Najtajnija tehnika digitalnih majstora je…

… u tome da nisu svi klijenti spremni ili imaju mogućnosti za salvu svega što imamo ili možemo da ponudimo.

Dok je mudrost svih profesionalaca…

… u tome da ne sude o tuđim kampanjama, tehnikama i tehnologijama koje se koriste (osim ako nisu kompletan B.S.).

Zašto se stvari dešavaju baš tako?

U nastavku je lista izgovora/realnih situacija/problema koji mogu nastati tokom rada sa klijentom na digitalnim kampanjama:

  • izvori informacija se ne mogu  automatizovati i prosleđivati (IT sistem ili inženjer nisu sposobni da realizuju publikovanje informacija)
  • klijent nema resurse koji mogu da isprate digitalnu kampanju (informatičke/ljudske/produkcione (prodajne))
  • rešenje je previše napredno za klijenta jer ga ne razume i time ga se plaši
  • agencija koja vodi klijenta nema poverenja u digitalni marketing a ne želi da izgubi klijenta – set rešenja se svodi na jednostavne i ne tako seksi stvari
  • brzina dešavanja u digitalnom marketingu je tako brza da mnogi koji su navikli na klasične medije ne mogu da se prilagode brzini

Kako se problemi prevazilaze?

Poverenjem. Ako znate šta radite i imate ljude i resurse za rešavanje problema – jedino pravo oružje velikog majstora digitalnog marketinga je – poverenje.

Ako vam klijent ili agencija veruje – imaćete slobodu i širinu da uradite sve što poželite i učinite da klijent bude zadovoljan i srećan. Ako vam sa druge strane – ne veruju; imaćete situacije druge vrste: da proveravaju vaš svaki korak, utiču na kreativne elemente više nego što je normalno, ne dostavljaju materijale/sadržaj prema dogovoru…

I ne zaboravite da kada uspešno završite posao – dolazi novi.

There is nothing cheap about loyalty/Nema ništa jeftino u lojalnosti – Džorž Kluni
u filmu “U vazduhu” kao  Rajan Bigham.

Ostavi komentar