[IAB istraživanje] Kakav efekat ima online oglašavanje?

Ne FMCG oglašivači

Ne FMCG oglašivači

Nedavno je IAB prikazao rezultate istraživanja o tome šta se dešava kada se novac predviđen za televizijsko oglašavanje delom usmeri na online kanale. Interesantni podaci i zaključci –  govore o tome da se ljudskoj pažnji mora posvetiti malo više vremena, razmišljanja i analize.

Suština analize je u tome da sa preusmeravanjem dela budžeta sa TV oglašavanja na online kanale od 15%, u zavisnosti od industrije, efekat povećanja ukupne pokrivenosti (reach) populacije raste između 3,4% do 6,2%. To znači da je potrošen isti novac ali se dobija daleko veći efekat.

Ovo je samo isečak iz obimnog istraživanja koje se tiče vizuelnog oglašavanja (display – baneri i video sadržaji) o stvarima koje su naša svakidašnjica i nezaobilazno čitanje za sve agencije. Iako je istraživanje rađeno na drugim tržištima jedna stvar je konstantna – ljudska priroda se ne menja.

1 thought on “[IAB istraživanje] Kakav efekat ima online oglašavanje?

Ostavi komentar