Večiti problem (mada postoji od kada se internet marketing pojavljuje u medija planovima – znači par godina) je objasniti šta klijent (direktni) dobija i kako povećati budžet za oglašavanje.
Slika sa leve strane to jednostavno ilustruje. McDonald’s je odlučio da ulaže i u online oglašavanje.
Budžet za emitovanje na radiju i televiziji je smanjen za 20%.
Deo ušteđenog novca je investiran (13.6%) u online dok je ostatak jednostavno ušteđen (6.4%).
Rezultat je porast od 5% u vidljivosti poruke koju je McDonald’s slao.
Preporuka klijentima da smanje svoje TV budžete (anatema) i usmere ih na online (svetogrđe) je ravna komercijalnom samoubistvu.
Jedini put (bez ulaska velikih oglašivača) su mala i srednja preduzeća koja imaju fokusiran i marketing spreman da pametno rizikuje.
Kompletnu prezentaciju o uticaju online oglašavanja i pogrešnoj percepciji “klasičnih” agencija prema klijentima kada se komunicira online možete pogledati ispod.