Državna zajednica Srbije i Crne Gore prestala je da postoji 21.maja 2006.godine. Više od 6 poslednjih godina sistem Google AdWords je omogućavao ciljanje teritorije ove dve zemlje – zajedno.
Poslednjih 24 časa smo primetili da je teritorija ove dve zemlje odvojena i da se precizno ciljanje (u žargonu targetiranje) može raditi zasebno. Ova činjenica predstavlja sjajnu informaciju za bolje optimizovanje kampanja i budžeta kao i profesionalnce koji pružaju usluge u Srbiji ali i u Crnoj Gori.
Interesantne su cifre koje sistem AdWords prikazuje u svom interfejsu vezane za online populaciju – Srbija (1.130.000) i Crna Gora (68.000). Možemo pretpostaviti da su u pitanju u svakom trenutku prisutni korisnici globalne mreže.
Konačno odvajanje dve države nije samo korak ka boljem poslu tj usluzi kojom će profesionalci i agencije da se služe već i boljoj optimizaciji sadržaja koji se publikuju na teritoriji dve zemlje kao i servisa kroz mnoge druge Google alate.
Nove informacije: zvanični Google AdWords blog na srpskom je i zvanično objavio razdvajanje sistema.
Pingback: Google nakon 6 godina napokon razdvojio Srbiju i Crnu Goru – u AdWordsu | Netokracija
Imate li informaciju kada će početi da se pojavljuju podaci o pretragama za Srbiju? Google Adwords: Keyword Tool i dalje prikazuje “po starom”.
Još uvek ne znamo 🙁