Poslednjih 5 godina proveli smo u internet oglašavanju i bili smo svedoci menjanja ovog dela industrije u Srbiji i svetu.
Ono što možemo izdvojiti kao činjenicu, kada je reč o oglašavanju na internetu, je neumitna promena koja iznova i iznova menja industriju širom planete.
Nemoguće je prevideti izmene u formatima oglašavanja, tehnološkim inovacijama koje poboljšavaju i obogaćuju isporuku oglasne poruke, načine ciljanja publike, ulaska demografije na velika vrata kroz Facebook i Google+, eksperimente velikih ali i malih igrača kada je u pitanju analitika i marketing.
Industrija oglašavanja više nikada neće biti ista i menjaće se non stop. Takva stvar (ili bolje reći medij) zahteva konstantnu promenu i praćenje događaja i biranje najboljih i najefikasnijih rešenja. Neko bi rekao da pričamo o klađenju i – ne bi mnogo pogrešio. Ali kada ste toliko dugo u ovoj industriji – iskustvo znači puno i odabir nekog novog vida oglašavanja predstavalja recept koji svako može da prati.
Svi pomalo ali sigurno uviđaju mogućnosti koje pruža internet oglašavanje, sami oglasi (google oglasi)koji nadaleko vraćaju uloženo u uodnosu na uplaćeno čine to da internet oglašavanje postaje medij koji donosi najviše dobiti. Osobno bi rađe konstantu poziciju među prvih 5 na googlovim rezultatima pretraživanja za meni najbitnije ključne riječi, negoli minutu reklame u udarnom terminu na nacionalnoj televiziji.
Definitivno je bespredmetno raspravljati o mogućnostima koje pruža internet kao sredstvo oglašavanja, jednostavno nema boljeg.
Lijepi pozdrav