Voleli ih ili ne voleli baneri su tu već duže vremena (preko 18 godina). Umeju da smetaju i ljudi ih sve češće ignorišu. U nastavku su neke činjenice koje možda niste znali o banerima (u Americi).
Lista komentara na performanse banera je preuzeta sa DigiDaya.
- Preko 5.3 triliona banera je prikazano Američkim korisnicima (ComScore)
- To je 1 trilion više nego u 2009.godini (ComScore)
- Običnom internet korisniku je u proseku servirano 1.707 banera mesečno (Comscore)
- CTR je 0.1 procenat. (DoubleClick)
- Baner od 468 x 60 ima CTR od 0.04 procenta (DoubleClick)
- 31 procenat ukupnog broj prikazanih banera se ne može videti od strane korisnika (Comscore)
- U ekosistemu Display oglašavanja postoji 318 različitih oglašivačkih mreža. (Luma Partners)
- 8 procenata internet korisnika klikne na 85 procenata kliknutih reklama (ComScore)
- Skoro 50 procenata klikova na mobilnim banerima je slučajno. (GoldSpot Media)
- Mobilni CPM je 75 centi (u SAD) (Kleiner Perkins)
- Više je verovatno da ćete preživeti pad aviona nego što ćete kliknuti na baner. (Solve Media)
- 15 procenata ljudi veruje baner reklamama kompletno ili donekle, u poređenju sa 29 % i televizijom i reklamama (eMarketer)
- 34 % ljudi ne veruje banerima uopšte, u poređenju sa 26 % i reklamama u časopisima (eMarketer)
- starosna kategorija 25-34 vidi u proseku 2.094 banera mesečno (ComScore)
- oko 445 različitih oglašivača je isporučilo preko milijardu baner reklama u 2012-toj (ComScore)
Moja iskustva govore da je klasičan baner kao vid advertajzinga potisnut od strane FB adsa i adwordsa, a pitanje je, da li će vremenom biti još više?
Ima toliko opcija i relacija – tako da je verovatno da će se pojaviti još nekoliko novih kanala oglašavanja i svaki će biti uticajan na svoj način. Tako da će budućnost biti veoma rasparčana što se tiče oglašavanja.