Znajući da je digitalni marketing i svi aspekti relativno novi na tržištu Srbije, odlučili smo se da proverimo koliko su agencije svesne postojanja ove vrste marketinga i da li imaju usluge u svom portfoliu.
Koristeći jednu od postojećih spiskova agencija (Win Win blog), posetili smo sajtove i anketirali smo uz pomoć Ane i Alme telefonom, uz navođenje svih informacija (agencija koja poziva, definicija digitalnog marketinga) da li…
Da li imate osobu koja se bavi digitalnim marketingom? Da li agencija pruža usluge digitalnog marketinga ili nekog vida usluga koji koristi digitalne komunikacije (oglašavanje, baneri, AdWords, Etarget, Httpool, Facebook, YouTube, Twitter…)?
45% agencija nema ove usluge u svom portfoliu dok 42% zna i ima usluge koje nude klijentima.
Kompletna analiza se može preuzeti ovde.
Analizu su napravile Ana Stojić i Alma Muranković tokom letnje stručne prakse 2011.godine (studentkinje Fakulteta organizacionih nauka – smer Informacioni sistemi).
Na zalost verujem da je u domacim firmama situacija jos veca. Na primer, za jedan veliki lanac pordavncia konkretno znam da imaju osobu koja se bavi (izmedju ostalog, vrlo opseznog radnog mesta), i internet marketingom. S obzirom na opis posla jasno je koliko je sam internet marketing moguce kvalitetno odraditi.
Hvala na listi, vrlo lepa ideja za anketu.
Hvala na poseti 🙂