Ove (2012) godine smo ponovo okrenuli telefone agencija koje se bave marketingom koristeći izvore sa portala Lumiere, Marketing mreža i WinWin blog. Rezultate prethodne godine možete pronaći ovde.
Podaci do kojih smo došli pokazuju da se digitalni marketing (i sve moguće usluge koje postoje u ovoj sferi) počinje da bude sastavni deo svakog spiska usluga koje agencija nudi. Izuzetak su PR agencije koje ne koriste mogućnosti digitala.
Razlika u odnosu na 2011 je u strukturi pitanja. Prošle godine smo pitali da li agencije (i odgovorne osobe) znaju šta je digitalni marketing dok smo ove godine pitali: da li se bavite digitalnim marketingom?
Primetno je povećanje broja agencija kao i na spremnost za odgovaranje na pitanja.
Istraživanje je trajalo tokom juna 2012.godine u saradnji sa Majom Milošević. Dizajn infografike – Marija Aleksić.
Nas niste zvali 🙂
A gde je websajt 🙂 ili kontakt na agregatorima? Šalim se – mali propust.