Blogomanija 2013

Oooo da, bili smo na Blogomaniji, aktivno učestvovali (dva predavača i saradnici) i družili se.

Blogomanija je sjajno mesto za upoznavanje sa ljudima iz industrije, onih koji žele da uđu u priču o sadržaju, viđanju raznih poslovnih modela, odnosima prema društvenoj odgovornosti, razumevanju kako se stvara posao i iz kojih motiva se pravi. Mesto dobrih radionica i učenja konkretnih stvari.

Ukratko – Srđan Erceg (naš CEO i suvlasnik) je pričao o tome – “Kako se dolazi do najboljih priča“. Kako je to izgledalo, možete pogledati ovde.

Prezentacija je nepotrebna, kako ćete pred sobom imati potpuni audio-vizuelni doživljaj.

Drugog dana, sam pričao o analitici na predavanju  “Zašto se bojite merenja?” i radionici “Hajde da ga merimo“. Obe prezentacije su dole uz snimke koji će biti postavljeni malo kasnije kada ekipa iz Live-e.tv postavi materijale.

Po meni, bitan momenat svakog posla – bilo iz ugla medijske kuće, ecommerce sajta ili jednostavnog bloga – neophodno je merenje. Ali se mnogi plaše istog. Zašto?

Izvorni tekst možete naći ovde.

Radionica o merenju je po meni bila sjajno mesto za razmenu iskustava i tumačenja raznih izvora. Lično, prevazišla je moja očekivanja, tako da skoro nismo ni dotakli spremne analitike nekih klijenata, već smo imali konkretne upite od lokalnih portala. Sjajna interakcija, dobri kontakti, odlični komentari i otvorenost. Otvorenost ljudi koji žele da saznaju i da dele znanje me je zatekla :) na pozitivan način. Ovo je odličan znak da industrija ide dalje i da evoluira. Hvala vam svima.


Vidimo se sledeće godine.

Tags: , , , , , ,

Stvara sa prijateljima i sjajnim ljudima novu marketing priču na Internetu u Srbiji i svetu. Bavi se mnogim stvarima i trudi da podeli sa ljudima oko sebe znanje i iskustvo. Jer neko mora da preuzme vatru (ili štafetu :) ). Google profil Više informacija emailom - Ivan Rečević

Leave a Reply