Čitajućo skori članak profesora Varagića nisam mogao da ne primetim sjajnu sliku.
Spisak svih kompanija koje se nalaze ovde. Kompletna prezentacija se može naći ovde ili pogledati u nastavku.
Digitalni prostor za oglašavanje je ogroman pored raznih sistema i mreža koje postoje. Neke su vezane za globalne agencije i nemaju komunikaciju sa ostatkom sveta ili ekosistemom servisa, dok su neke otvorene.
Posle milion sistema, oglašivačkih mreža, optimizatora klikova, servera i sl, mene zanima samo jedna stvar. Da li ja mogu da završim posao na efikasan i ekonomičan način?
Kako nijedan alat nije savršen, tako ni jedna oglašivačka mreža ili platforma ne zadovoljava u potpunosti. Da ćemo i dalje morati da smišljamo i programiramo razne sisteme ne bi li uniformno izveštavali klijente i lakše radili posao ili ćemo morati za svaku oglašivačku mrežu i platformu angažovati novu osobu?
I dalje se sve završava na oglašavanju uz dodatnu uslugu marketinga tj interesantnije promocije koristeći oglašavanje. Ali zamislite da za svaku televiziju ili novine imate posebnog čoveka.