Sticajem okolnosti, iz do sada neidentifikovanih problema, računar je prestao sa radom.
Jedina raspoloživa sprava u kancelariji je bila iPad.
Pod pritiskom rokova i raznih obaveza (priprema predavanja na BlogOpen-u) započeo sam ozbiljan rad na ne-računaru.
Prva stvar koju osoba koja intenzivno radi na računaru primeti, je da posao postaje orijentisan na jedan zadatak u vremenu.
Ranije sam radio više stvari istovremeno, pokušavao da “multitaskujem” i to mi je nekako uspevalo. Ali je uspevao i da mi promakne poneki posao.
Kada uzmete u ruke ovaj uređaj ili neki slični, i bacite se na posao, shvatite da ste u stvari radili sve vreme pogrešno.
Šta to tačno znači? Zaista pravi posao je kada jednu stvar radiš u jednoj jedinici vremena. I završiš je.
Sa druge strane kompletan posao, npr pripreme predavanja je započeo na papiru i olovci, praveći nacrt. Mada apsolutno sam mogao koristiti i Free Thinking aplikaciju. Otišao sam sa Safari internet pretraživačem na Google i pronašao sve slike koje su mi trebale. I na kraju pokrenuo Keynote i napravio predavanje.
Predavanje samo po sebi nije finalno ali je veoma dobra osnova na kojoj će biti potrebno još par završnih poteza.
Zašto će se digitalni marketing seliti ka ovakvim uređajima?
Stvar je jednostavna, ljudi na poslu, gde uglavnom koriste računar, nemaju privatnost i slobodu da gledaju i prate sve ono što ih zaista zanima. Restrikcije po pitanju korišćenja Interneta na radnom mestu postaće realne i ograničavajuće.
Ovakvi uređaji zaista jesu lični i sadržaj kao i aplikacije, jesu personalizovane.
Korisnik je okrenut jednom zadatku a to je rad i komunikacija sa jednom aplikacijom/prozorom. Nema iskačućih prozora i svakakvih smetalica. Takođe, prepreka koja postoji sa klasičnim računarima se prevazilazi a to je traženje specijalste koji će “održavati” računar. Ovakvi uređaji jednostavno rade iz kutije.
Ciljanje ovih uređaja kroz, već sada dostupne, alate je olakšano i omogućava široku paletu usluga/varijanti oglašavanja koje do sada nismo imali.
Usaglašavanjem protokola kao i deljenjem određenih parametara, veoma personalizovani uređaji će se tako i identifikovati mreži, kako bi se na ekran isporučile najrelevantniji traženi podaci, kao i oglasi.