Bio to Kotler ili neki drugi svetski priznat guru ili bilo ko ko ima imalo iskustva najbitinija stvar koju mora da ima su brojke. Bez brojki si samo tip koji ume lepo da priča.
Cifre ne lažu – Carroll D. Wright
Pre nekoliko dana, Google Adriatics Think Telco konferencija zatvorenog tipa, napravljena za telekomunikacione kompanije iz regiona i agencija koje rade za njih je pokazala koliko je jednostavan inženjerski pristup marketingu i oglašavanju dovodi do jasne analize problema – a to je akvizicija novih korisnika i prodaja novih paketa usluga.
Glavna stvar koja upada u oči su brojke. Čvrste, realne, nepromenjive brojke. Začuđujuće, smešno očigledne.
I zato marketing nikada neće biti isti. Sve je toliko merljivo da je moguće analizirati stvari u skoro realnom vremenu. Hiper segmentiranje nam iz tog razloga i dolazi na velika vrata. Sve teorije koje znamo ne padaju u vodu ali vode do trenutka kada izvlačenje rešenja iz šešira više nije opcija.
Ali ono što je najbitnije, ljudska priroda se veoma malo menja.
Ljudi žele da kupuju.
Posao marketinga je da tu ogromnu želju u ljudima ispuni tako što će naći poruku koju ljudi osećaju i reaguju na istu kupovinom – kad tad!
Hiper segmentiranje je tu i sada. To znači da svaki klijent, kampanja cilja drugu grupu ljudi na drugim kanalima. A sve je to moguće sa novim tehnologijama i digitalnim kanalima koji su dostupni civilima.
Onda se sve zasniva na kraju – na pravljenju najboljeg plana poboljšanja slanja poruke i najefikasnije izvedbe uz najbolji profit.