Da li ste se ikada zapitali koliko vredi fan i klik na dugme “Like” koji dobijate na vašoj brend strani?
Da, svi smo se susreli sa tim da klijent “jasno zna šta želi” – 20,30,50k fanova do kraja godine. Ali, da li je fokus na kvalitetu ili kvantitetu tih fanova?
Kada dobijemo novog fana na stranici, želimo da budemo sigurni da korisnik zaista želi da se poveže sa brendom, da prati novosti i da je, pre svega, prava osoba. Kako Facebook kaže za sebe “zasnovan je na principima pravog identiteta i žele da tu istu autentičnost prošire i na Fan stranice”.
Facebook je 31. avgusta na svom blogu najavio pravo osveženje koje će dosta značiti community managerima i agencijama koje vode brend strane. Pojačanje sigurnosti od strane Facebook-a odnosiće se na uklanjanje like-ova sa stranica za koje se sumnja da dolaze sa lažnih profila, spambot-ova,malware-a, ili da su takozvani “Bulk” (masovni) kupljeni fanovi. Predviđa se da će svaka stranica izgubiti oko 1% fanova. Facebook nam je ovim korakom omogućio da pojačamo integritet brenda i da ostvarimo jaču vezu sa našim fanovima.
Hvala Facebook-u! 🙂