Zelena trava sa druge livade

grass

Trava u dvorištu - Westy Ford via Flickr

Razgovor o stanju tržišta Hrvatske i događajima koji neminovno slede u Srbiji je sledeći:

  • male, efikasnije i nezavisne agencije koje se bave marketingom i PR-om će nicati kao pečurke posle kiše
  • velike kompanije će početi izbegavati velike marketing i PR agencije/kompanije tražeći kvalitet i efikasniju cenu i komunikaciju
  • Facebook, Twitter i ostale Web 2.0 društvene mreže i kanali komunikacije postaju elementarni deo svake strategije
  • spremite se za preduzetništvo

7 thoughts on “Zelena trava sa druge livade

  1. pravo je pitanje zasto vec ne postoji veliki broj malih agencija – da li postoje barijere ulaska na tržište i koje ili je razlog u domenu manjka preduzetnistva, znanja i kapitala, ili možda nešto treće?

  2. Jedna od pretpostavki je da ljudi izgube entuzijazam kada postoji konkurencija. Da li je strah od konkurencije i takmičenja u boljoj usluzi i ceni ili u strahu od kompleksnosti operacija koje firma zahteva ne možemo reći. Činjenica je da imamo manjak konkurencije koji ne pomaže tržištu.

  3. Ova konstatacija me raduje, iako nisam akter ni jedne od navedenih strana.
    Raduje me prvenstveno iz razloga što će tržište ovakvom ponudom, konačno shvatiti važnost PR-a u razvijanju i građenju brenda.
    Drugi, ne manje značajan efekat, “proishodi”: ovakvim tržišnim prestrojavanjem, profilisaće se kadrovi koji taj posao znaju da rade, čime će i sama PRofesija dobiti zasluženo mesto u hijerarhiji zanimanja.

  4. A mi se nadamo da ćete se ipak pojaviti na nekoj strani. Ili kao korisnik usluga ili kao konsultant.

  5. Kolicina novca u opticaju na trzistu ovih usluga je osnovni razlog Marko. Zasto je to tako? Odgovor na ovo pitanje trazi dublju analizu ali ce potrajati jos vremena dok se sredstva sa bilborda ne usmere na veb, bar jedan njihov deo. Ovo je naravno metafora.

  6. Primiti poruku sa ovako lepim željama, od agencije koju veoma ceniš, doživljavam kao kompliment.
    Hvala, i sve najbolje u daljoj tržišnoj “utakmici”. 🙂

Ostavi komentar