Pre par dana smo videli prve AdWords vaučere za Srbiju i privredne subjekte. Pokretač akcije je Google Adriatic.
Ovaj potez je normalan za svako tržište i svim kompanijama predstavlja uvod u priču o online oglašavanju i marketingu. Kako je nemoguće obići sve potencijalne klijente i objasniti sve mogućnosti, vaučeri i priča koju prati svako pismo zagolicaće pažnju i naterati vlasnike i odgovorne da obrate pažnju.
Veoma smo srećno zbog ovog koraka koji predstavlja početak vrućeg AdWords leta u Srbiji.
Kako se dolazi do ovog vaucera?
Pretekoste me 🙂 i meni stiglo prošle nedelje i baš htedoh da kažem “Spremte se spremte …
Četnici” Googlovski uleće na tržište klizećim i naravno, iskusno, vaučeričićima. Da budem iskren, što se kaže, meni selo ko dupe na nošu. Odličan, namazan i iskusan gest svetskog giganta. U svakom slučaju, definitivno, vruće AdWords leto u Srbiji je počelo.Kao što rekosmo – vruće leto nam predstoji.
Vaučeri se šalju na adrese pravnih lica registrovanih u APR-u. Po kojim parametrima – ne znamo.
Zar nije ovakva posta u domenu direktne poste? Šta Zakon kaže na to?
Ne bi mogli da komentarišemo. Znamo da je baza pravnih lica dostupna od strane APRa za ove potrebe i plaća se istoj instituciji.