Kako kupujete saobraćaj i zašto ne?

Kada se povede pitanje bilo kakve kupovine – ljudi se zaustave jer imaju osećaj da rade neetičku ili pogrešnu stvar.

Kupovina – fanova na Facebooku ili Google+, pratilaca na Twitteru – spada u loše ideje.

Sa druge strane termin kupovina saobraćaja znači da oglašavate svoj sadržaj širom interneta ciljanoj publici (kroz ključne reči u pretragama) kako biste obznanili da imate informacije koje se poklapaju sa interesovanjima korisnika.

Kupiti saobraćaj znači da ćete imati veću posetu i da će se određeni procenat tih poseta konvertovati u stalne posetioce web sajta (ma čime se on bavio npr dnevnim vestima). Direktno utičete na posete i omogućavate svojim oglašivačima potvrdu ulaganja u oglašavanje na vašem sajtu.

Ako vam izgleda čudno da kupujete saobraćaj da biste dobili bolje oglašivače – ne lupajte glavu. U pitanju je veoma legalna aktivnost i zahteva svakodnevno bavljenje sa vašim partnerom za oglašavanje. Možete verovati u Deda Mraza i ideju da će vaša informacija viralno prošetati kroz društvene mreže i omogućiti dobar saobraćaj bez potrebe da obezbedite plaćene čitaoce. Sa druge strane možete se pouzdati u čvrstu valutu i kupovinu saobraćaja.

Ako ste pratili trendove  – ovo potpada pod Plaćene (Paid) metode privlačenja posetilaca (kompletnih stranaca).

Paid, earned and owned media - od Gavin Llewellyn via Flickr (CC BY 2.0)

Paid, earned and owned media – od Gavin Llewellyn via Flickr (CC BY 2.0)

Suština je u tome da je najbolja praksa – kupiti saobraćaj i pogurati određeni sadržaj, obezbediti vašim oglašivačima vrednost za novac koji su uložili (vidljivost njihovih reklama).

I nećete pogrešiti.

Tags: , , , , , , , ,

Stvara sa prijateljima i sjajnim ljudima novu marketing priču na Internetu u Srbiji i svetu. Bavi se mnogim stvarima i trudi da podeli sa ljudima oko sebe znanje i iskustvo. Jer neko mora da preuzme vatru (ili štafetu :) ). Google profil Više informacija emailom - Ivan Rečević

2 Responses to “Kako kupujete saobraćaj i zašto ne?”

  1. Nenad says:

    AdWords je sjajan alat za kupovinu saobracaja. Jeftina Display kampanja koja targetira velike portale kao placement i koja vodi na landing koji generalno ima mali bounce. Rezultat je zadrzavanje ljudi na sajtu, otvaranje veceg broja strana sto u zbiru nasem sajtu daje odlicnu rotaciju i prikaze reklama koje smo garantovali oglasivacima. Posetioc nas kosta par centi, a zaradi nam dosta vise. Totally legit 🙂

  2. Agencija says:

    Mi više gledamo ROI i konverziju i kod kupovine traffic-a.

Leave a Reply