Praktični SEO rečnik
Analiza ključnih reči i konkurencije
Na srpskom internetu koji nema veliku dubinu i kompleksnost kao što je to slučaj na razvijenim tržištima, svaka intervencija na polju SEO može da donese značajan pomak u rangiranju sajta. Ipak, ključni faktor koji utiče na SERP poziciju sajta je sadržaj koji imate na stranicama i njegova relevantnost. Činjenica da znate koji su to termini koje vaša publika unosi u pretraživače daje vam značajnu prednost u odnosu na konkurenciju. Što više svoj sajt i njegov sadržaj prilagođavate potrebama i željama online publike, to će njegova pozicija u rezultatima pretrage biti bolja.
Praktični SEO rečnik
- Kada unesete u pretragu termine i fraze vezane za vaš biznis, konkurentski sajtovi su daleko ispred vas.
- Ulagali ste u internet oglašavanje, doveli publiku na sajt, ali to nije doprinelo rastu vašeg biznisa.
- Analizirali ste podatke o posetama sajtu i videli da nema svih ljudi na koje ste računali kada ste pravili sajt.
- Ne znate šta je to Google Search Console i čemu služi.
- Uopšte nemate vebsajt, ali znate da pre nego što ga napravite morate da imate dobar brif za copywritere i dizajnere.
Pošaljite nam opis biznisa kojim se bavite i link ka vašem sajtu, a mi ćemo vam isporučiti dokument sa analizom stanja sajta, analizom konkurentskih sajtova i smernicama za kreiranje sadržaja - koje ključne reči treba da se ubace na stranice. Dodatno, dobićete instrukcije za programere kako da srede meta-data, headere, tagove i ostale delove koda koji utiču na rangiranje stranice u pretragama.
Cena ovog paketa je 300 EUR u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS.
© 2025 Huge Media d.o.o. Sva prava zadržana. | Politika privatnosti | GDPR usklađenost